Moshi - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Petra en Jan Jansen - WaarBenJij.nu Moshi - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Petra en Jan Jansen - WaarBenJij.nu

Moshi

Door: Petra en Jan

Blijf op de hoogte en volg Petra en Jan

29 November 2013 | Tanzania, Moshi

Het schooltje is geschilderd, van binnen en buiten we hebben 50 liter tex op de muren gesmeerd en meer dan 50 tekeningen ververst.
Toen Jan zijn werkkleren wilde weggooien, welke stijf stonden van de verf, je weet hoe Jan schildert, de muur maart ook zichzelf, werden de kleren direct weer ingenomen, zouden weer gewassen worden en dan waren ze weer goed ..... veel succes ....
Met boren zijn ze inmiddels op 75 m maar sinds 2 dagen zijn er stukken. vanochtend is er een belangrijke meeting over hoe nu verder
Stagairtes van vorige keer hebben 4 bevallingsbedden van het Catharinaziekenhuis laten verschepen, die hebben wel in elkaar gezet. Wat waren ze blij !!! Helaas Henk moe nog wel het plafond maken dat is dusdanig kapot dat de moeder tijdens de bevalling in plafondresten zou kunnen stikken. Vandaag gaan we nog een paar dagen naart Kiboko lodge, we hebben 11 dagen van 8.00 - 17.00 uur, met veel plezier, gewerkt om ditalles voor elkaar te krijgen. Veel gelachen en hartelijke contacten met de locale bevolking.
oja ze willen annie kopen voor 60 hennepoten, ben benieuwd of ze mee terug komt
groetjes tot in Nederland Petra en Jan