Waterproject Tanzania - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Petra en Jan Jansen - WaarBenJij.nu Waterproject Tanzania - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Petra en Jan Jansen - WaarBenJij.nu

Waterproject Tanzania

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg Petra en Jan

24 November 2013 | Tanzania, Moshi

er is geen computer in het hotel dus daarom nog geen bericht gehad. Nu is het zondag en zijn we een dagje vrij, we zitten in Killimanjaro coffee lounge aan een heerlijke frappachino. Er is een stortbui en we zijn naar binnen gevlucht. Omdat iedereen naar binnen vlucht zitten we in de computerruimte en maken we van de nood een deugd.
We hebben al hard gewerkt, een klaslokaal is helemaal klaar het tweede bijna, dan nog een en de buitenkant.
Dinsdag komt William, onze gids van vorig jaar, helpen met schilderen van de buitenkant. Vandaag is na veel omwegen, daarover schrijf ik nog wel eens, gestart met het boren van de waterput. We hopen dat we het nog meemaken dat ze water kunnen oppompen voordat we weer vertrekken.
Het is hier ong. 35 graden, warm en zonnig, behalve nu dus.
NB Jos alvast proficiat, Caroline al iets van Maastricht gehoord
groeten van Petra en Jan

• 24 November 2013 - 11:01

Coby:

He harde werkers!
    Fijn dat het zo vooruit gaat! Wat zal het een verbetering zijn vooral als de waterput werkt. Verder alles goed met jullie en met Annie en Henk? Doe ze de groeten van ons. Hier is het koud en nat. Maar gaat het zijn gewone gangetje
    Gr van Ad en Coby

• 24 November 2013 - 13:12

Silvia, Aniek, Elmo, Itske En Sjack:

goed bezig!

nu maar hopen dat je nog stromend water ziet, voordat jullie moeten gaan,
    veel plezier nog,
    niet alleen werken,
    groeten aan de rest,

groeten,
    Silvia, Aniek, Elmo, itske en Sjack

• 26 November 2013 - 12:02

Patrick En Kim:

Hey Petra en Jan,

Wat leuk om jullie verhalen weer te kunnen lezen! En wat zijn jullie toch mooi werk aan het doen daar.. echt super..!
    Werk ze daar, en geniet er vooral van!!!

• 27 November 2013 - 22:17

Jansennederland:

Hoi jan en petra .

Hoop dat het gaat lukken met het water,het is zo belangrijk
    voor de mensen.
    Desnoods jantje met de schop maar,maar water komt er of nie broeder.
    Gr daar aan henk en anie en tot zo.
    Gr. van heel de fam Jansen.

• 28 November 2013 - 16:35

Richard Van Os:

hoi petra en jan

spannend dus met die water put hopen dat het lukt idd

beetje afkoelen zondag dus met die regen

ook leuk weer om william te zien toch? kunnen jullie oude verhalen op halen

nou succes en geniet en werk ze

groet en ger henk en richard xxx